2013. október 6., vasárnap

Néhány növényt már ültettünk


Örömmel fedeztem fel a a kerítés mentén szépen zöldellő liliomokat, vajon milyen lesz, fehér? Biztos szép lesz.... közéjük tettem a fehér tulipán hagymákat,

liliomok a kerítés mellett

a liliom szép zöld leveli

A dalmát harangvirág egy hónapja került a földbe, úgy tűnik, megmarad, az utazást átvészelte, remélem, a tél sem pusztítja el.

dalmát harangvirág - Hollandiából

Az izsóp is kikerült a cserépből és úgy látom, jól érzi magát kint a kertben.... hasonlóan a levendula is

izsóp

itt is az izsóp

levendula

3 japán naspolyát is elültettem. Érdekes, látni, hogy egy idősek, és mégis teljesen mások. Az egyik már teljesen eldobta egyszer az összes levelét, akkor azt hittem, hogy el is pusztul, de nem! megbirkózott az időjárással és hajtja az új leveleket!
A töveiknél körbe pakoltam száraz fűvel, talán még fogok rájuk rakni egy kis lombot is, hogy védjem őket a fagytól.


japán naspolya

japán naspolya

japán naspolya




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése