2015. január 15., csütörtök

Papaya


Most vettem először papayát, és azt olvastam hogy a boltban vásárolt gyümölcs magjából is lehet nevelni papaya fát. Igaz, a leírásban, azt mondták, hogy odavessük a magot, ahová a növényt szeretnénk, mert nem szereti az átültetést.Mivel rengeteg magja volt, úgy gondoltam egy cserépben csak megpróbálkozom vele - nem is én lennék, ha nem tettem volna meg :)

A terebess-en viszont most olvasom, hogy cserepekbe vagy szaporítóládába vessük, (na most akkor hova?) a csírázás 3-4 hét alatt megindul  - azt hiszem fogok még vetni cserépbe, hisz a gyümölcsnek kell 10 hónap, hogy beérjen.......




Több videó is található a neten papaya termesztés témában, egyet kiválasztottam, hátha más is kedvet kap hozzá :) - olyan egyszerűnek tűnik a szaporítása.....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése